Про утворення Координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Кострижівській селищній раді
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КОСТРИЖІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
РІШЕННЯ № 8/11
11 липня 2024 року с-ще Кострижівка
Про утворення Координаційної ради
з питань утвердження української
національної та громадянської
ідентичності при Кострижівській
селищній раді
Керуючись статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності», відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 07 квітня 2023 року № 320 «Про утворення Координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності», від 18 квітня 2023 року № 364 «Про затвердження Типового положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевому органі виконавчої влади, органі місцевого самоврядування», листа Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) від 03.07.2024 №01.44/32-44471, листа Чернівецької районної державної адміністрації (районної військової адміністрації) від 04.07.2024 №01-36/9-970 з метою участі в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та сприянні координації діяльності суб’єктів відносин з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності в громаді, виконавчий комітет Кострижівської селищної ради,
ВИРІШИВ:
1.Затвердити Положення про Координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Кострижівській селищній раді (далі – Координаційна рада), що додається.
2.Начальнику відділу освіти,культури, молоді та спорту Кострижівської селищної ради (Токарчук О.В.):
2.1.підготувати оголошення про формування складу Координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Кострижівській селищній раді;
2.2.після завершення строку приймання узагальнити подані пропозиції та вжити заходів щодо їх оприлюднення на офіційному сайті Кострижівської селищної ради;
2.3.після завершення десяти календарних днів з урахуванням зауважень та пропозицій, протягом трьох календарних днів підготувати та надати на погодження голові Кострижівської селищної ради пропозиції щодо персонального складу Координаційної ради.
3. Секретаря Кострижівської селищної ради (Приймак І.Л.) забезпечити оприлюднення оголошення про формування складу Координаційної ради (далі-оголошення) шляхом розміщення його на офіційному сайті Кострижівської селищної ради.
4.Визначити, що строк подання пропозицій до складу Координаційної ради становить 14 календарних днів від дня оприлюднення оголошення.
Пропозиції щодо включення до складу Координаційної ради подаються в електронній формі на офіційну електронну адресу Кострижівської селищної ради kostrrada@ukr.net.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Селищний голова Віталій БЕРКОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням
Кострижівської селищної ради
11 липня 2024 року №8/11
ПОЛОЖЕННЯ
про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності
при Кострижівській селищній раді
1.Координаційна рада з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Кострижівській селищній раді (далі – Координаційна рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним з метою участі в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та сприяє координації діяльності суб’єктів відносин у зазначеній сфері на території Кострижівської громади.
2.Координаційна рада у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, голови селищної ради, а також цим положенням.
3. Основними завданнями Координаційної ради є:
1) сприяння:
здійсненню повноважень селищної ради у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, створенню умов для національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання та громадянської освіти на відповідній території;
співпраці селищної ради з інститутами громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
провадженню інформаційно-просвітницької діяльності у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
висвітленню діяльності інститутів громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності;
2) визначення шляхів та способів вирішення питань, що виникають під час реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, підвищення ефективності діяльності селищної ради у зазначеній сфері;
3) удосконалення нормативно-правової бази у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.
4. Координаційна рада згідно з покладеними на неї завданнями на відповідній території:
1) бере участь в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
2) бере участь у підготовці, розгляді та внесенні пропозицій, висновків, рекомендацій до місцевих та регіональних цільових програм з утвердження української національної та громадянської ідентичності, інших нормативно-правових актів органу, який її утворив;
3) подає органу, який її утворив, пропозиції щодо вдосконалення реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності на регіональному або місцевому рівні;
4) здійснює взаємодію та обмін досвідом роботи з іншими Координаційними радами;
5) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
6) вивчає результати діяльності закладів у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.
5. Координаційна рада має право:
1) отримувати в установленому порядку від центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
2) залучати до участі у своїй роботі представників селищної ради, підприємств, установ та організацій, а також громадських об’єднань (за погодженням з їх керівниками) і незалежних експертів (за згодою);
3) розглядати пропозиції інститутів громадянського суспільства із питань, що належать до компетенції Координаційної ради;
4) для оперативного вирішення актуальних питань, що належать до компетенції Координаційної ради та для виконання покладених на неї завдань утворювати постійні або тимчасові робочі групи, що діють у період між її засіданнями;
5) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів;
6) вносити пропозиції щодо заохочення в установленому порядку представників інститутів громадянського суспільства та окремих громадян за їх внесок у забезпечення розвитку сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності.
6. Координаційна рада під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
7. Персональний склад Координаційної ради формується за пропозиціями селищної ради, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань та затверджується головою селищної ради.
8. До складу Координаційної ради можуть входити:
голова Координаційної ради – голова або секретар селищної ради, відповідальний за реалізацію державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до розподілу функціональних обов’язків;
заступник голови Координаційної ради – представник, що бере участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до законодавства (за згодою);
секретар Координаційної ради – начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради, до функціональних обов’язків якого належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
представники територіальних органів Національної поліції, ДСНС, інших центральних органів виконавчої влади, а також регіонального органу СБУ (за згодою);
представники військових частин Збройних Сил, Національної гвардії, розташованих на території громади, територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (за згодою);
керівники, заступники керівників або представники структурних підрозділів селищної ради;
посадова особа селищної ради, що відповідає за мобілізаційну роботу;
представники громадських об’єднань ветеранів війни – учасників бойових дій, військово-патріотичних і військово-спортивних клубів та організацій, керівники громадських штабів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (за згодою);
представники інститутів громадянського суспільства, що провадять діяльність у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності (за згодою);
представники місцевих медіа, дитячих і молодіжних друкованих видань патріотичного спрямування (за згодою);
представники закладів освіти, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності, органів учнівського та студентського самоврядування, дитячих та молодіжних об’єднань (за згодою);
вчені, експерти, діячі освіти, науки, культури, мистецтва, спорту, представники підприємств, установ, організацій, діяльність яких спрямована на утвердження української національної та громадянської ідентичності (за згодою).
До складу Координаційної ради може бути делеговано не більше як по одному представнику від кожного інституту громадського суспільства, у тому числі громадського об’єднання ветеранів війни та місцевого медіа.
Строк повноважень складу Координаційної ради становить два роки.
Члени Координаційної ради беруть участь у її роботі на громадських засадах.
9. Персональний склад Координаційної ради формується за пропозиціями селищної ради, підприємств, установ, організацій, інститутів громадського суспільства.
Для формування складу Координаційної ради селищної рада оприлюднює на своєму офіційному вебсайті оголошення про формування складу Координаційної ради.
Протягом чотирнадцяти календарних днів з дня оприлюднення оголошення про формування складу Координаційної ради уповноважена особа селищної ради, до повноважень якої належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, приймає та узагальнює надані пропозиції.
Пропозиції щодо включення до складу Координаційної ради подаються у друкованій та електронній формі за адресою та у строк, вказані в оголошенні про формування складу Координаційної ради.
Після завершення строку приймання пропозицій селищна рада оприлюднює такі пропозиції на своєму офіційному вебсайті та інших офіційних електронних ресурсах.
Після завершення десяти календарних днів з урахуванням зауважень та пропозицій посадова особа селищної ради, до повноважень якої належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, протягом трьох календарних днів готує та подає на погодження голові селищної ради пропозиції щодо персонального складу Координаційної ради.
Після погодження головою селищної ради персонального складу Координаційної ради такі особи можуть бути включені до нього на підставі офіційних листів від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, інститутів громадського суспільства, які вони представляють, але не пізніше ніж за три місяці до завершення строку повноважень Координаційної ради.
Членство в Координаційній раді припиняється в разі:
завершення строку повноважень члена Координаційної ради;
відсутності члена Координаційної ради на першому засіданні новосформованої Координаційної ради без поважних причин;
надходження повідомлення від інституту громадського суспільства, підприємства, установи, організації за підписом керівника, якщо інше не передбачено його установчими документами про відкликання свого представника та припинення його членства в Координаційній раді;
неможливості члена Координаційної ради брати участь в її роботі за станом здоров’я, визнання його в судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним;
подання членом Координаційної ради відповідної заяви;
набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо члена Координаційної ради;
смерті члена Координаційної ради.
Рішення про припинення членства в Координаційній раді оформляється протокол Координаційної ради.
10. Організація діяльності Координаційної ради визначається Положенням про Координаційну раду, розробленим з урахуванням положень Типового положення.
11. Основною організаційною формою роботи Координаційної ради є засідання, які проводяться за рішенням голови Координаційної ради в разі потреби, але не раніше ніж один раз на квартал. Позачергові засідання Координаційної ради можуть скликатися за ініціативою голови Координаційної ради або однієї третини від загального складу її членів. У разі відсутності голови Координаційної ради засідання Координаційної ради можуть проводитися за рішенням та за ініціативою заступника голови Координаційної ради. Засідання Координаційної ради проводить заступник голови Координаційної ради, а вразі відсутності заступника голови Координаційної ради – член Координаційної ради, уповноважений зазначеною радою.
12. Засідання Координаційної ради проводиться відкрито. Засідання Координаційної ради ведуться державною мовою.
Голова Координаційної ради може прийняти рішення про проведення засідання Координаційної ради у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через інтернет, або про участь члена Координаційної ради в такому режимі у засіданні Координаційної ради.
Рішення про засідання доводиться до відома членів Координаційної ради не пізніше ніж за 24 години до його початку із зазначенням порядку денного та порядку відкритого доступу до трансляції засідання Координаційної ради.
Засідання Координаційної ради є повноважним з моменту підтвердження ідентифікації всіх осіб – учасників, якщо в ньому бере участь більшість членів від загального складу Координаційної ради.
Хід і результати засідання обов’язково фіксуються за допомогою технічних засобів аудіо-та/або відеозапису. Запис засідання та його носій є невід’ємною частиною протоколу засідання.
Рішення Координаційної ради приймається на її засіданні після обговорення більшості членів від загального складу Координаційної ради поіменним голосуванням.
Обговорення може здійснюватися в обмежених часових рамках, що встановлюються особою, головуючою під час засідання.
Голосування на засіданні Координаційної ради здійснюється членами Координаційної ради особисто після ідентифікації.
13. Засідання Координаційної ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більшість членів від загального складу ради.
За запрошенням Координаційної ради в її засіданнях можуть брати участь представники сільської ради, інститутів громадянського суспільства.
14. Пропозиції щодо розгляду питань на засідання Координаційної ради вносять голова Координаційної ради, його заступник та члени Координаційної ради.
15. Підготовку порядку денного засідання Координаційної ради з урахуванням пропозицій її членів та матеріалів для розгляду на засіданні забезпечує секретар Координаційної ради.
16. Рішення Координаційної ради ухвалюється відкритим голосуванням більшістю голосів членів від загального складу Координаційної ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
17. Пропозиції та рекомендації, схвалені Координаційною радою, оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Координаційної ради і надсилаються членам Координаційної ради.
Член Координаційної ради, який не підтримує рішення, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
18. Протокол засідання Координаційної ради не пізніше ніж через сім календарних днів з дати проведення засідання розміщується на офіційному сайті сільської ради.
19. Рішення Координаційної ради, ухвалені в межах її компетенції, є рекомендаційними для розгляду та врахування в роботі селищної ради.
20. Пропозиції та рекомендації Координаційної ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття селищною радою відповідного рішення.
21. Селищна рада, при якій утворено Координаційну раду, здійснює організаційно-методичне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційної ради, створює належні умови для її роботи.