СВОЄЧАСНО ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ПРО ЗМІНУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
У Пенсійному фонді України накопичена і підтримується в актуальному стані унікальна база даних про всіх застрахованих осіб - Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
На кожну застраховану особу в Реєстрі створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером, в якій накопичується чимало важливої інформації: про суми заробітної плати, різні соціальні виплати, з яких сплачено страхові внески, тривалість страхового стажу, розмір пенсії тощо.
При цьому законодавство зобов’язує застрахованих осіб повідомляти органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки, протягом десяти днів з моменту їх виникнення. Необхідно своєчасно надавати пенсійній службі інформацію про зміну прізвища або імені, про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків або навпаки - отримання документа про присвоєння такого номера, заміну паспортного документа (незалежно від причини), та інші відомості для внесення відповідних коригувань.
Потрібно надавати відповідні дані до інших служб, реєстри яких використовуються при інформаційному обміні, зокрема, до органів податкової служби, соціального захисту (в разі одержання соціальних виплат), банківських установ (при отриманні виплат через установу банку) та ін.
Свідоме ставлення громадян до обов’язку повідомляти про зміну персональних даних дозволяє запобігти виникненню розбіжностей в базах різних служб, оперативно актуалізувати відповідні дані в них, отже, сприяє автоматизованому обміну між різними службами, який проводиться з метою реалізації прав громадян на пенсійне забезпечення, одержання соціальних, страхових та інших виплат.