ЩО Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТКА НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ?
Механізми видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності визначає Порядок, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України 17 червня 2021 року №1234, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 7 Липня 2021 р. за №890/36512 (далі – Порядок №1234 від 17.06.2021).
Дані медичних висновків про тимчасову непрацездатність (далі - медичний висновок), внесені до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я, надходять з електронної системи охорони здоров’я (пункт 1 розділу ІІ Порядку №1234).
Листок непрацездатності формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі інформації про медичний висновок (медичні висновки) у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (пункт 2 розділу ІІ Порядку №1234 від 17.06.2021).
Під час формування листка непрацездатності враховується інформація про основне місце роботи застрахованої особи, визначене за даними повідомлення про прийняття працівника на роботу (абз.5 п.2 розділ ІІ наказу МОЗУ від 17.06.2021 №1234 від 17.06.2021).
Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (абз.6 п.2 розділ ІІ наказу МОЗУ від 17.06.2021 №1234 від 17.06.2021).