ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБCИДІЇ ONLINE НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПФУ
Подати заяву про призначення житлової субсидії можна online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Алгоритм дій наступний:
1. Авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
2. В особистому кабінеті обрати розділ "Комунікації з ПФУ" й натиснути пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу", далі -
«Заява про призначення та надання житлової субсидії».
3. Заповнити відповідні поля онлайн-форми; натиснути кнопку «Додати файл» та прикріпити заздалегідь підготовлені скановані копії документів.
4. Натиснути кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Коли автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви, можна накладати цифровий підпис та надсилати до Пенсійного фонду України.
Стан розгляду заяви на призначення субсидії можна відстежувати в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".