ЯК ЗАВАНТАЖИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЛИСТКИ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ З БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ПРОГРАМИ В ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
В електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізована можливість завантажувати в автоматичному режимі дані до Додатку 1 заяви-розрахунку, що сформовані в програмному забезпеченні ведення бухгалтерського обліку.
Для цього необхідно виконати наступні кроки:
• В особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України потрібно зайти у розділ «Заяви-розрахунки» та обрати кнопку «Створити нову». Користувачу надається екранна форма, призначена для заповнення основних атрибутів заяви-розрахунку (далі – ЗР).
• Заповнити всі основні атрибути титульної сторінки ЗР.
• Після заповнення усіх обов’язкових полів ЗР, на екрані з’являються дві кнопки:
• кнопка «Продовжити за даними ЕРЛН», по якій автоматично заповнюються дані Додатку 1 або Додатку 2 згідно умов створення ЗР та відкривається форма редагування даних додатків (1 або 2);
• кнопка «Завантажити дані з файлу», по якій страхувальнику надається можливість завантажити до Додатку 1 файл з обраними бухгалтером листком непрацездатності визначеної структури у «json-форматі».
Опис покрокових дій та структури файлу для завантаження даних наведено в Інструкції щодо формування та подання заяв-розрахунків до Пенсійного фонду України, яку розміщено в електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України у розділі «Заяви-розрахунки».