ЯК ЗАВАНТАЖИТИ СКАНОВАНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ ДО ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКУ
При формуванні заяви-розрахунку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, у разі необхідності, страхувальник може завантажити скановані копії додаткових документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.
Наприклад, якщо фізична особа-підприємець подає заяву-розрахунок за себе особисто, то до неї потрібно прикріпити скановані копії річного/довідкового звіту — в залежності від дати початку випадку непрацездатності (включаючи місяць настання випадку непрацездатності) та довідку про відсутність заборгованості по сплаті ЄСВ від органів Державної податкової служби України (включаючи місяць настання випадку непрацездатності). Для уточнення даних може виникнути необхідність додати до заяви-розрахунку інші документи (наприклад, копії платіжних доручень). Варто зазначити, що довідковий звіт подається за ті періоди, що не потрапили до річного звіту.
Обов’язково для документального підтвердження до електронної заяви-розрахунку прикріплюються скановані копії паперових листків непрацездатності.
Слід врахувати, що при формуванні заяви-розрахунку скановані копії документів слід додавати лише перед формуванням друкованої заяви та відправкою на розгляд до Пенсійного фонду України, оскільки, при створенні заяви-розрахунку скан-копії, додані до заяви-розрахунку не зберігаються при збереженні чернетки.