ЕЛЕКТРОННА ПЕНСІЙНА СПРАВА - СУЧАСНИЙ ФОРМАТ НАДІЙНОГО ЗБЕРЕЖЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Переведення документації в електронний формат - це забезпечення високої надійності збереження даних та оперативності надання державних послуг.
Спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області активно працюють над оцифруванням пенсійних справ і перевели в електронний формат вже понад 60% паперових пенсійних справ буковинців. Чинним законодавством визначено завершити цей процес до 2025 року.
Зосередження пенсійних справ у єдиній електронній базі передбачає можливість звернення громадян до будь-яких сервісних центрів незалежно від місця проживання та реєстрації. Це набуло особливої актуальності у нинішніх складних умовах війни, коли багатьом українцям внаслідок бойових дій довелося тимчасово переїхати з небезпечних територій. Швидкий доступ спеціалістів до документальних відомостей мешканців усіх регіонів України сприяє оперативності вирішення питань, з якими до них звертаються.
Значною перевагою збереження персональних документів в електронному форматі є забезпечення зручного доступу громадян до індивідуальних відомостей без потреби відвідування сервісних центрів через особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua) Авторизувавшись на цьому Інтернет-ресурсі за допомогою кваліфікованого електронного підпису, системи GOV ID чи сервісу Дія. Підпис, пенсіонер може у зручний для себе час не виходячи з дому переглядати відомості зі своєї пенсійної справи щодо нарахування й перерахунків пенсійних виплат, уточняти потрібну інформацію тощо. Важливо, що при цьому персональна інформація має багатоступеневий захист, і доступ до неї відкритий громадянам після ідентифікації особи за допомогою зазначених вище способів, які унеможливлюють відкриття інформації для інших осіб.