ЩО ОЗНАЧАЄ ПОВІДОМЛЕННЯ «ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ НА ДАТУ ПОЧАТКУ ПЕРІОДУ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ», ОТРИМАНЕ ЛІКАРЕМ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ МЕДИЧНОГО ВИСНОВКУ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я? ЧОМУ Е-ЛІКАРНЯНИЙ НЕ СТВОРИВСЯ?
Під час формування електронного листка непрацездатності враховується інформація про основне місце роботи застрахованої особи, визначене за даними повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Тобто електронний листок непрацездатності формуються на основі наявної в базі Пенсійного фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітах страхувальників. Тому дуже важливою є наявність інформації про трудові відносини між застрахованою особою та її роботодавцем.
Якщо працівник захворіє після завершення граничного терміну подання звітності за звітний квартал, а роботодавець ще не подав Податковий розрахунок за відповідний звітний період, то електронний лікарняний не створиться.
Лікар в такому випадку, при реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я отримає від ПФУ повідомлення наступного змісту: «Відсутня інформація про трудові відносини на дату початку періоду непрацездатності».
Питання успішного створення електронного листка непрацездатності може бути вирішене тільки після подання роботодавцем обов’язкової звітності за відповідний податковий період.
Тому наполегливо просимо роботодавців сумлінно поставитись до свого обов’язку стосовно подання звітності, адже від того, яка інформація про працівника наявна в Реєстрі застрахованих осіб, залежить в майбутньому одержання особою електронного листка непрацездатності.