СПІЛКУЙМОСЯ ПО-СУЧАСНОМУ: ЦЕ ШВИДКО І ЗРУЧНО
Оперативно дізнатись потрібну інформацію з питань пенсійного забезпечення, отримати фахові роз’яснення та консультації з пенсійних питань найзручніше шляхом використання дистанційних форм комунікації з пенсійною службою. Це телефони гарячої лінії, популярні програми відеозв'язку Viber і Skype, месенджер в соціальній мережі Facebook, електронна пошта.
Контактна інформація усіх сервісних центрів регіону розміщена на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області в соцмережі Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/cv.pfu.gov.ua
Самостійно отримати важливу інформацію та послуги з пенсійного забезпечення допоможе вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua). Авторизація на цьому сервісі за допомогою кваліфікованого електронного підпису, системи GOV ID чи Дія.Підпис відкривають доступ до використання усього спектру електронних послуг.
Ваш час у ваших руках: використання сучасних форм комунікації дозволяє вирішити найважливіші питання оперативно, не виходячи з дому.